Саудівська Аравія запускає масштабну зимову програму для залучення туристів

Програма "Саудівська зима 2025" триватиме до весни 2026 року з понад 1200 заходами
Міністерство туризму Саудівської Аравії офіційно дало старт амбітній програмі "Саудівська зима 2025", яка триватиме до кінця першого кварталу 2026 року. Церемонія запуску відбулася в Ер-Ріяді за участю міністра туризму Ахмеда Аль-Хатиба та 120 партнерів із приватного сектору. Головна мета — наблизитися до стратегічної цілі програми Vision 2030 із залучення 150 мільйонів туристів на рік.
Програма проходить під гаслом "Зимовий ефір" та охоплює ключові туристичні напрямки країни, зокрема Ер-Ріяд, Дірію, Аль-Улу та Хобар. На відвідувачів чекає насичений графік, що включає концерти світового рівня, театральні вистави, поетичні вечори, а також численні сімейні та пляжні розваги.
Серед знакових подій — чемпіонат світу з ралі, перегони на моторних човнах у Джидді та різноманітні фестивалі в історичному регіоні Аль-Ула. Окрему увагу привертає спеціальна колаборація з популярним блогером MrBeast та проведення заходу з реслінгу WWE Royal Rumble в рамках сезону в Ер-Ріяді. Загалом, у рамках програми туристам буде запропоновано понад 1200 унікальних туристичних продуктів та понад 600 спеціальних пропозицій.
Запуск настільки масштабної і тривалої туристичної програми є не просто маркетинговим ходом, а ключовим елементом стратегії диверсифікації економіки Саудівської Аравії. Королівство докладає величезних зусиль, щоб позбутися нафтової залежності та перетворитися на глобальний центр туризму, культури та розваг.
Залучення таких всесвітньо відомих брендів, як WWE та MrBeast, є чітким сигналом, спрямованим на молодшу міжнародну аудиторію. Це частина великої кампанії з ребрендингу країни, мета якої — продемонструвати відкритість та змінити консервативний імідж, що склався за десятиліття.
