ОАЕ зміцнюють статус глобального хабу для розкішного життя

Брендовані резиденції стають найшвидше зростаючим сегментом ринку нерухомості
Об'єднані Арабські Емірати зміцнюють свої позиції як глобальний центр для розкішного життя, а брендовані резиденції стають одним з найшвидше зростаючих сегментів ринку нерухомості. Попит на таке житло підживлюється сильними економічними показниками, міжнародною міграцією заможних людей та стрімким розвитком у Дубаї, Абу-Дабі та Рас-ель-Хаймі.
Згідно з новим звітом CBRE Middle East, брендовані будинки стали бажаним класом активів для заможних людей та інвесторів, пропонуючи всесвітньо визнані стандарти якості, безпеки та зручності. Ця тенденція підкріплена економічним зростанням ОАЕ (прогноз зростання ВВП на 5,3% у 2025 році), зростанням довіри інвесторів та статусом країни як провідного світового напрямку для "міграції багатства".
Звіт також вказує на зростаючий вплив сегменту "мільйонерів на кожен день" (EMILLI) — інвесторів з активами від 1 до 5 мільйонів доларів, яких все більше приваблюють брендовані резиденції. Емірат Рас-ель-Хайма швидко перетворюється на один з ринків, що найшвидше зростають, переходячи від ціннісно-орієнтованого ринку до розкішного напрямку.
"За останні п'ять років брендовані резиденції перетворилися з нішевої пропозиції на визначальну рису розкішного ландшафту нерухомості ОАЕ. Це зростання відображає злиття глобальної міграції багатства, апетиту інвесторів до якості та безпеки та позиціонування ОАЕ як хабу для ультра-розкішного життя", – заявив Меттью Грін, керівник відділу досліджень CBRE MENA.
Стрімкий розвиток ринку брендованих резиденцій є яскравим свідченням успіху стратегії ОАЕ, спрямованої на залучення світового капіталу та найзаможніших людей планети. Це не просто будівництво елітного житла, а створення цілісної екосистеми "ультра-розкоші", яка включає безпеку, стабільність, сприятливий бізнес-клімат та найвищий рівень сервісу.
