Два найбільші портові оператори світу планують інвестувати у судноплавну галузь Бангладеш

Два найбільші портові оператори у світі DP World (ОАЕ) та A.P. Moller-Maersk (Данія) зацікавлені у великих інвестиціях у судноплавну галузь Бангладеш та готові побудувати нові порти вздовж узбережжя Бенгальської затоки.
Про це пише ЦТС з посиланням на The Business Standard.
На міжнародному економічному форумі в Давосі (Швейцарія) голова групи та головний виконавчий директор DP World Султан Ахмед бін Сулайєм та голова правління A.P. Moller-Maersk Роберт Маєрськ Кута зустрілися з головним радником уряду Бангладеш Мухаммадом Юнусом та озвучили свої пропозиції.
Юнус зазначив, що Бангладеш прагне підвищити ефективність порту Чіттагонг, зробити його найбільшим портом у регіоні, а також побудувати більше портів уздовж узбережжя Бенгальської затоки.
Читтагонг може стати регіональним центром з обробки експортних контейнерів для північно-східних індійських штатів, а також Непалу, Бутану та інших сусідніх держав.
DP World, у свою чергу, заявила про готовність інвестувати в контейнерний термінал New Mooring, щоб скоротити затримки суден у порту Чіттагонг.
Крім того, компанія може реалізувати проект цифровізації митних процедур, що допоможе скоротити корупційні схеми та інвестувати в мережу контейнерних депо в Бангладеш.
A.P. Moller-Maersk висловила бажання інвестувати в контейнерний термінал Laldia, розташований неподалік порту Чіттагонг. Обидві компанії також заявили про намір інвестувати у декарбонізацію порту.